Może trudno w to uwierzyć, ale Facebook powstał w 2004 roku. To szmat czasu. Nie dziwi, że dla wielu osób jest tak samo ważny, jak wyszukiwarka Google. To medium społecznościowe jest niezwykle popularne pod każdą szerokością geograficzną, także w Polsce, dlatego warto go uwzględnić podczas przygotowywania kampanii reklamowych online.
Spis treści
Facebook ADS – co można dzięki niej zyskać?
Promocja na Facebooku to dobre rozwiązanie, żeby dotrzeć do potencjalnych klientów, lecz musimy odpowiednio zaplanować i przeprowadzić kampanię reklamową. Tylko wtedy działania będą miały sens, czyli zapewnią pożądany zwrot z inwestycji. To tym bardziej ważne, bo Facebook dostarcza wiele możliwości w zakresie prowadzenia różnych działań. Mogą one służyć do poprawy komunikacji wizerunkowej z odbiorcami. Pozwala to na budowanie i podtrzymywanie długofalowych relacji z użytkownikami. Za sprawą promocji na Facebooku można też po prostu pozyskiwać leady i reklamować swoje produkty/usługi.
Płatne sposoby na dotarcie do klientów
Chociaż są sposoby, żeby robić to bez inwestowania środków budżetowych, to zdecydowanie najlepiej sprawdzają się płatne kampanie Facebook ADS dla e-commerce. To rozbudowany system narzędzi, które możemy użyć do realizacji różnych – marketingowych, wizerunkowych, sprzedażowych – celów, dokładnie takich, jakie w danym momencie są dla nas najbardziej cenne i adekwatne. Niezależnie więc, czy dopiero otwieramy sklep online, czy istniejemy już długo na rynku i chcemy pozyskać kolejnych klientów lub zachęcić czymś stałych, Facebook ADS sprawdza się w każdej z tych sytuacji.
Reklamy idealnie dopasowane do grupy docelowej
Facebook Ads sprawia, że reklamy zostaną umieszczone w wielu miejscach portalu. Możemy zdecydować się na ich różny format: mobilny MarketPlace, news feed, Facebook Stories, Messenger. Co równie ważne, mogą przybrać różnorodną formę, na przykład obrazu lub materiału video. Ale to nie wszystkie opcje, bo ciekawie prezentują się reklamy w postaci kolekcji i karuzeli, dzięki czemu możemy zaprezentować klientowi konkretne produkty.
Korzystając z Facebook ADS, możemy precyzyjnie określić grupę docelową, do jakiej będzie kierowana reklama i kontrolować rezultaty, które one zapewnia. Równie istotne jest to, iż jesteśmy w stanie prowadzić efektywne działania remarketingowe, zachęcając klientów do powrotu na naszą witrynę. I co niezwykle cenne – cały czas mamy kontrolę nad budżetem, określając tryb dzienny bądź “dożywotni”, czyli do końca trwania kampanii.
Sprzedając w internecie, koniecznie powinniśmy zainteresować się tym rodzajem reklam. Łatwo je stworzyć, przynoszą wymierne rezultaty.
Podobne artykuły
Kategorie
- Bezpieczeństwo (7)
- Biuro (10)
- Biznes (39)
- Dom i budownictwo (19)
- Finanse (9)
- Gadżety (9)
- Gry (10)
- Internet (22)
- IT w firmie (16)
- Marketing (15)
- Marketing internetowy (43)
- Motoryzacja (14)
- Nauka (3)
- Oprogramowanie (15)
- Sprzęt (65)
- Styl życia (8)
- Technologia (40)
- Zdrowie (12)
Polecamy
Komentarze
- Specjalista Google Ads o Jak zarabiać pieniądze za pomocą swojego bloga
- wiktoria szczerbio o Jak znaleźć/namierzyć telefon po numerze IMEI?
- orzech o Zakup komputera poleasingowego – fakty i mity
- Mariolka o Idealna księga pamiątkowa. Jak powinna wyglądać?
- Artur o Fortnite, czyli doskonała gra ze stajni Epic Games