Utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami jest bardzo trudne, ale kiedy znajdziemy swój sprawdzony sposób działania, będzie się ono przekładało na lojalność klientów, polecanie naszych usług kolejnym osobom oraz pieniądze, które zdecydują się oni zostawiać w naszym sklepie czy lokalu usługowym. Masowa wysyłka MMS to bardzo skuteczny marketing mobilny, sprzyjający podtrzymywaniu pozytywnych relacji. Sprawdź, kiedy warto wprowadzić marketing mobilny!
Spis treści
Wiadomości MMS i marketing mobilny – na czym to polega?
Marketing mobilny to nic innego jak aktywizacja dotychczasowych klientów i pozyskanie nowych za pomocą kampanii reklamowych i sprzedażowych prowadzonych za pomocą urządzeń mobilnych. Przełożenie aktywności użytkowników naszego sklepu, czy tych zapisanych do newslettera na sprzedaż może być osiągnięte między innymi za pomocą personalizacji reklam, odpowiednich informacji, czy optymalizacji strony internetowej.
Podstawą tych działań jest fakt, że większość użytkowników wyszukuje informacje w sieci za pomocą smartfonów. Dlatego też wysyłanie wiadomości MMS podtrzymuje zainteresowanie ofertą Twojego biznesu. Budujesz za ich pomocą wizerunek swojej marki, kontaktujesz się w bezpośredni sposób z klientem, niezależnie od tego gdzie się aktualnie znajdują.
Masowa wysyłka MMS – jak ją zaplanować?
Żeby marketing mobilny był skuteczny, warto zdać się na profesjonalistów, którzy dobrze wiedzą, jak zaplanować działania, żeby masowa wysyłka MMS przełożyła się na leady oraz wzrost przychodów. Specjalne platformy, takie jak SerwerSMS, pozwalają nam na takie działanie z gwarancją wysokiej jakości i atrakcyjnymi cenami.
SerwerSMS pozwala nam na wybór jednego z planów miesięcznych, w których otrzymujemy określoną liczbę dopuszczalnych odbiorców, darmowych wiadomości MMS oraz z dodatkowymi funkcjami. Możemy także w ramach planu przedpłaconego doładować swoje konto na wybraną przez siebie kwotę, która przekłada się na cenę jednostkową wiadomości.
Marketing za pomocą MMS: co to znaczy dla mojego biznesu?
Czy wiesz, kiedy prowadzić marketing za pomocą MMS i co to znaczy dla Twojego biznesu? Wiadomość MMS przyda się do wysyłania długich treści reklamowych, umów, regulaminów, czy też zasad promocji i konkursów.
Dobrym pomysłem jest nagrywanie filmów reklamowych, które można przesłać za pomocą wiadomości MMS. Możesz wysyłać fragmenty filmów reklamowych, animacji, spotów reklamowych, czy wersje demonstracyjne na przykład gier. Dobrym pomysłem jest także przesyłanie za ich pomocą spotów reklamowych, komunikatów, plików mp3, a nawet fragmentów ścieżek dźwiękowych.
Masowe wiadomości MMS to także dobra forma dla pokazania zdjęć reklamowych, statycznej grafiki 2d, czyli na przykład okładki czasopism, książek, płyt, mapki dojazdów, a także projekty.
Zdaj się na profesjonalistów i sprawdź, jak SerwerSMS może pomóc Ci w realizacji marketingu mobilnego!
Podobne artykuły
Kategorie
- Bezpieczeństwo (7)
- Biuro (10)
- Biznes (39)
- Dom i budownictwo (19)
- Finanse (9)
- Gadżety (9)
- Gry (10)
- Internet (22)
- IT w firmie (16)
- Marketing (15)
- Marketing internetowy (43)
- Motoryzacja (14)
- Nauka (3)
- Oprogramowanie (15)
- Sprzęt (65)
- Styl życia (8)
- Technologia (40)
- Zdrowie (12)
Polecamy
Komentarze
- Specjalista Google Ads o Jak zarabiać pieniądze za pomocą swojego bloga
- wiktoria szczerbio o Jak znaleźć/namierzyć telefon po numerze IMEI?
- orzech o Zakup komputera poleasingowego – fakty i mity
- Mariolka o Idealna księga pamiątkowa. Jak powinna wyglądać?
- Artur o Fortnite, czyli doskonała gra ze stajni Epic Games