W przychodniach, klinikach i gabinetach lekarskich telefony dzwonią niemal bez przerwy. W jaki sposób usprawnić pracę konsultantów, aby zapewnić najwyższy poziom obsługi klienta? Pomocne okazuje się odpowiednie oprogramowanie. Dowiedz się, dlaczego warto zainwestować w system Thulium.
Jak działa Thulium?
Thulium to nowoczesne oprogramowanie, dzięki któremu telefoniczna rejestracja pacjentów odbywa się w sprawniejszy i wydajniejszy sposób. Platforma jest dedykowana przychodniom, klinikom i gabinetom lekarskim. Jest prosta w obsłudze, a ponadto zawiera wiele praktycznych funkcji i narzędzi.
Umawianie wizyt
Telefoniczna rejestracja pacjentów, a także umawianie wizyt poprzez czat na stronie, e-mail albo formularz kontaktowy to popularne sposoby zapisywania pacjentów na pierwsze lub kolejne wizyty lekarskie. Platforma zawiera helpdesk pozwalający na sprawną obsługę zapytań z formularza kontaktowego. Praktyczne menu głosowe IVR umożliwia natomiast automatyzację znacznej części obsługi telefonicznej. Zaletą tego rozwiązania jest także możliwość interakcji z pacjentami ze wszystkich placówek należących do danej sieci medycznej. Platforma pozwala na obsługę sieci przychodni z poziomu jednego systemu, co zwiększa kontrolę oraz daje lepszy dostęp do danych, w tym także historii wizyt czy komunikacji z pacjentem.
Obsługa recepcji
Wygodna mailowa czy telefoniczna rejestracja pacjentów nie jest jedyną korzyścią, jaką daje oprogramowanie Thulium. Platforma umożliwia też kompleksową obsługę recepcji. W wielu klinikach, przychodniach czy innych placówkach medycznych pracownicy recepcji realizują szeroki zakres zadań. Nie tylko odbierają oni telefony i umawiają wizyty, ale także wykonują wiele innych zadań. Należą do nich m.in. odpisywanie na maile, obsługa czatu i formularza kontaktowego lub rozmowy z pacjentami czekającymi przy stanowisku recepcjonistki. Dodatkowe zadania sprawiają, że wiele połączeń nie zostaje odebranych, dzwoniący niecierpliwią się, co może nawet zaważyć na chęci skorzystania przez nich z usługi i rejestracji do konkretnego specjalisty.
Dzięki Thulium kompleksowa obsługa recepcji jest prostsza i efektywniejsza. Oprogramowanie pozwala na integrację różnych kanałów komunikacji, co przekłada się na lepszą koordynację pracy rejestracji. Jest to szczególnie ważne w przypadku obsługi kilku placówek medycznych. Informacja o każdym telefonie, SMS-ie, formularzu, mailu czy czacie zostaje zapisana w systemie. To pozwala na oddzwonienie do pacjenta albo inny kontakt zwrotny w późniejszym czasie.
Sprzedaż pakietów medycznych
System Thulium zapewnia prawidłowy i łatwy przepływ informacji między poszczególnymi placówkami medycznymi. To powoduje, że karta i historia kontaktu z klientem są dostępne dla recepcjonistów z różnych placówek, co ułatwia ich pracę oraz rejestrację pacjenta. Rozwiązanie to pozwala także zaoszczędzić czas. Nie ma bowiem potrzeby zbierania danych kontaktowych i zakładania kart pacjenta w różnych miejscach, w zależności od tego, który oddział wybierze klient.
Podobne artykuły
Kategorie
- Bezpieczeństwo (7)
- Biuro (10)
- Biznes (39)
- Dom i budownictwo (19)
- Finanse (9)
- Gadżety (9)
- Gry (10)
- Internet (22)
- IT w firmie (16)
- Marketing (15)
- Marketing internetowy (43)
- Motoryzacja (14)
- Nauka (3)
- Oprogramowanie (15)
- Sprzęt (65)
- Styl życia (8)
- Technologia (40)
- Zdrowie (12)
Polecamy
Komentarze
- Specjalista Google Ads o Jak zarabiać pieniądze za pomocą swojego bloga
- wiktoria szczerbio o Jak znaleźć/namierzyć telefon po numerze IMEI?
- orzech o Zakup komputera poleasingowego – fakty i mity
- Mariolka o Idealna księga pamiątkowa. Jak powinna wyglądać?
- Artur o Fortnite, czyli doskonała gra ze stajni Epic Games